خبرهای داغ:
رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات همدان:

 استان همدان در غرب کشور رسانه‌های قدری دارد

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات همدان با بیان اینکه استان همدان در غرب کشور رسانه های قدری دارد، گفت: با وجود اینکه مجموعه خبرنگاری و روزنامه نگاری مهمترین عامل در توسعه جوامع هستند این قشر نادیده گرفته می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۳۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱

 استان همدان در غرب کشور رسانه‌های قدری داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجید ملکیان در همایش تجلیل از خبرنگاران در سپاه انصارالحسین(ع) همدان ضمن تبریک روز خبرنگار، عید غدیرخم و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهدی کاشی نهنجی، اظهار داشت: مهدی کاشی یکی از تاثیرگذاران در رسانه‌های استان بود.

وی افزود: امروزه کار رسانه‌ای و فرهنگی در کشور سخت شده است اما با توانی که مهدی کاشی داشت توانست در منطقه تاثیرگذار باشد.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات همدان با بیان اینکه استان همدان در غرب کشور رسانه‌های قدری دارد، گفت: ما در استان سه روزنامه فعال داریم که دو تا از آنها به صورت خصوصی اداره می‌شود و با محدودیت‌هایی که در مسائل ریالی وجود دارد و در چاپ محدودیت ایجاد شده اما همچنان رسانه‌های ما پای کار هستند.

وی ابراز داشت: اغلب ما کمتر دستگاه اداری را داریم که از رسانه‌های ما شکایتی داشته باشد و این امر باعث شده که استان همدان به عنوان استان قدر و قوی در حوزه اطلاع‌رسانی تبدیل شود.

ملکیان با اشاره به وجود مشکلات رسانه‌ها گفت: در حوزه‌های مختلف اقتصادی مشکل وجود دارد اما در تمام دنیا علوم انسانی حرف اول را می‌زند.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه مجموعه خبرنگاری و روزنامه نگاری مهمترین عامل در توسعه جوامع هستند این قشر نادیده گرفته می‌شود.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات همدان خاطرنشان کرد: اگر حرف مردم به گوش مسئولین نرسد به طور قطع با تبعاتی روبرو خواهد شد که متاسفانه تبعات آن را با توجه به اغتشاشات در سال‌های گذشته شاهد بودیم.

وی ابراز داشت: خبرنگاران در همه جا مشکلات همه را مد نظر دارند اما کسی مشکلات رسانه‌ها و مطبوعات را نمی‌بیند اما با تمام این مشکلات رسانه‌های ما توانستند استان همدان را به عنوان استان مطرح در زمینه رسانه تبدیل کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات